تابستان سال گذشته در دو کارگاه ادبی ثبتنام کرده بودم که در هیچیک حضور منظمی نداشتم. اما حالا فراغتی حاصل شده تا به فایلهای ضبطشده همان کلاسها گوش کنم و از آنها یادداشتبرداری کنم. در واقع
برای هر روز هفته برنامهای مطالعاتی تعریف کردم که اجرا کردن آن چندان هم سخت نباشد و بتوانم به آن پایبند بمانم.کتابخانهای که از آنجا کتاب امانت میگیرم دیگر مثل سالهای گذشته اجازه نمیدهد کتابهای کودک و نوجوان را با خود ببرم. گفتند اگر فرزندی دارید بیاوریدش اینجا تا خودش عضو کتابخانه شود. با خودم فکر کردم پس از این به بعد چطور به کتابهای این گروه سنی دسترسی پیدا کنم؟ در اینترنت جستجویی کردم تا ببینم کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کجاست و چه شرایطی برای عضویت دارد. در سایت کتابک نوشته بود: «همهی کسانی که اهل قلم و هنرمند هستند، میتوانند با ارائهی یک کار منتشر شده از خود، و نیز دانشجویان رشتههای علومانسانی و هنر با ارائهی ۲ قطعه عکس، پر کردن فرم و پرداخت حق عضویت سالانه به عضویت این کتابخانه درآیند.» اگر عضویت به همین شکل باشد عالی است.کار مقاله اول هم تقریبا تمام شده. استاد اصلاحات نهایی را فرستادند و گفتند امیدوارم مقاله دوم را هم شروع کنی و امسال برای آزمون دکتری ثبتنام کنی. مقالهنویسی را ادامه میدهم اما راستش هنوز برای ورود به مقطع بعدی آمادگی کافی ندارم. همانطور که قبلا در اینجا نوشتم،
کارهای نکردهای دارم که باید در این یکی دو سال، اول به آنها برسم یا لااقل در مسیر رسیدن به آنها قرار بگیرم و بعد برای ورود به مقطع دکتری اقدام کنم، وگرنه من میمانم و چند کار درهم برهم که آخرش به هیچکدام از آنها آنگونه که ان جودی آبوت درون من-1...
ما را در سایت جودی آبوت درون من-1 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 27 تير 1403 ساعت: 10:32